معرفی کنفرانس

معرفی کنفرانس

نوشته شده توسط 
  • درباره کنفرانس

    اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است. در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران برند های مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی استراتژی برند به طور سالیانه برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود. اولین دوره کنفرانس بین المللی استراتژی برند با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور بیش از 193 سازمان و نهاد، شرکت، انجمن و موسسه مشارکت کننده با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه برند و مشارکت سازمان هایی چون دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت آموزش پرورش، وزارت صنعت، معدن و تجارت در قالب سازمان های گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، سازمان غذا و دارو، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور بیش از 60 نفر از اعضای هیات علمی از 25 دانشگاه و موسسه علمی داخلی و خارجی و همراهی 28 انجمن علمی و صنفی و بیش از 32 شرکت و موسسه تجاری بزرگ و سایر نهادها و سازمان های مرتبط با پیام رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سخنرانی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست سرکار خانم دکتر ابتکار و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای انگلستان، هندوستان، فرانسه، کلمبیا، کانادا، لبنان و ارائه مورد کاوی های ملی و بین المللی، کارگاه ها و پنل های تخصصی و نمایشگاه های جانبی در روزهای 5 و 6 بهمن ماه 93 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد. دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی استراتژی برند، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال اول، دومین کنفرانس بین المللی استراتژی برند را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در را 29 و30 دی ماه سال جاری برگزار نماید.

  • اهداف کنفرانس

    فراهم کردن زمينه‌اي براي:
    · مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصین و مدیران حوزه برند و برندسازی
    · مشارکت و تعامل دانشگاه‌ها، سازمانها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، مراکز و نهادها، مراجع قانو‌ن‌گذاری، انجمنها و تشکلهای حوزه برند
    · معرفی تجارب ملی و بین‌المللی در برند و برندسازی
  • ویژگی های کنفرانس

    در این کنفرانس دو اصل ضروری است:
    01.اصل علمی بودن
    · ساختار حركت، داراي چارچوب و ساز وكار علمي است و اصول روش تحقيق و تفكر علمي در آن رعايت می‌شود.
    · اعضاء و دست‌اندركاران اداره و مديريت کنفرانس، هيئت‌هاي علمي، شوراي سياستگذاري و مشاوران از اساتيد، متفكران، صاحب‌نظران دانشگاه‌های داخل و خارج کشور، صنایع و دستگاه‌هاي مسوول در امور مديريتي كشور انتخاب مي‌شوند.
    · مقاله‌ها، سخنراني‌هاي ارسالي و قابل ارائه در كنفرانس، ماهيت علمي، عملی و پژوهشی دارند و اين ويژگي به علاوه جامعيت و نوآوري، اصل نخست براي گزينش مقالات است.
    · از تمام ظرفيت‌هاي علمي مراكز مختلف پژوهشي داخلي و بين‌المللي تا حد امكان استفاده می‌گردد.
    02.اصل مشارکت
    · جمع بسياري از شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي دانشگاهي و مراكز علمي داخلي و بين‌المللي را در اين حركت پذيرا می‌باشيم.
    · بسياري از سازمان‌هاي دولتي، غيردولتي و تشكل‌هاي مردمي – در داخل و خارج كشور – در اين حركت پژوهشي مشاركت فعال می‌يابند.
    · مديران، مشاوران و كارشناسان سازمان‌های تخصصي وابسته به موضوع برند به عنوان سازمان‌هاي محوری حضور می‌يابند.
    · نهادهاي دولتي و بخش‌هاي عمومي – داخلي و خارجي – كه به هر نحو مي‌توانند در واگذاري اطلاعات، راهنمايي‌هاي كارشناسانه، فراهم‌آوري مقدمات اجرايي سهيم باشند، با اين کنفرانس همكاري می‌کنند.
  • برنامه‌های کنفرانس

    . ارائه مقالات تخصصی
    . ارائه سخنرانی‌های کلیدی و مدعو داخلی و خارجی
    . برگزاری نمایشگاه جانبی
    . ارائه موردکاوی‌های ملی و بین‌المللی
    . تجلیل از حامیان کنفرانس
    . انتخاب و معرفی رساله/پایان نامه های برتر

بازدید 1637 بار
محتوای بیشتر در این بخش: محورهای کنفرانس »

..:: تمام حقوق متعلق به کنفرانس بین المللی استراتژی برند می باشد ::..

Powered by RAG Co.